Back

Νέες οδηγίες της ΚΥΑ για την ομαλή και ασφαλή επιστροφή στο σχολείο.

Αγαπητοί γονείς
Καλή σας μέρα και καλή χρονιά.

Σας αποστέλλουμε τις νέες οδηγίες της ΚΥΑ για την ομαλή και ασφαλή επιστροφή στο σχολείο.

1. Ο προληπτικός διαγνωστικός έλεγχος νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 μέσω δωρεάν αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας ελέγχου είναι υποχρεωτικός για το σύνολο των μαθητών/τριών όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
2. Ειδικά, για το χρονικό διάστημα από την 10η Ιανουαρίου 2022 έως την 15η Ιανουαρίου 2022, ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος νόσησης διενεργείται τρεις (3) φορές τη συγκεκριμένη εβδομάδα:

α) την Κυριακή 09/1/2022 πραγματοποιείται το πρώτο self test, επισκέπτεστε την ηλεκτρονική πλατφόρμα edupass.gov.gr, δηλώνετε το αρνητικό αποτέλεσμα, επιλέγετε την κατηγορία «Σχολική Κάρτα για COVID-19», την εκτυπώνετε ( ή χειρόγραφη με τα στοιχεία όπως φαίνονται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα) και οι μαθητές/τριες που φοιτούν σε δημόσιες εκπαιδευτικές δομές πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής οφείλουν να φέρουν μαζί τους την εκτυπωμένη σχολική κάρτα και να την επιδεικνύουν σε εκπαιδευτικό ή στον/στην Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας τη Δευτέρα 10/1/2022,

β) τη Δευτέρα το απόγευμα 10/1/2022 πραγματοποιείται το δεύτερο self test, ακολουθείται η παραπάνω διαδικασία και τη Σχολική Κάρτα για COVID-19 την επιδεικνύουν στο σχολείο την Τρίτη 11/1/2022 και

γ) την Πέμπτη το απόγευμα γίνεται το τρίτο self test, ακολουθείται την ίδια διαδικασία και τη Σχολική Κάρτα για COVID-19 την επιδεικνύουν στο σχολείο την Παρασκευή 14/1/2022.

3. Για την επόμενη εβδομάδα ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος νόσησης διενεργείται δύο (2) φορές ανά σχολική εβδομάδα, είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν την Τρίτη και είκοσι τέσσερις (24) πριν την Παρασκευή, αντιστοίχως.

4. Εάν το αποτέλεσμα του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου είναι θετικό, εκδίδεται από την πλατφόρμα σχολική κάρτα θετικού αποτελέσματος, την οποία τα ανωτέρω πρόσωπα εκτυπώνουν. Σε αυτή την περίπτωση, τα ανωτέρω πρόσωπα μεταβαίνουν εντός είκοσι τεσσάρων (24) ωρών σε δημόσια δομή, όπως αυτές κάθε φορά γνωστοποιούνται. Μέχρι να μεταβούν στη δημόσια δομή, οι διαγνωσθέντες/είσες θετικοί/ες μαθητές/τριες και οι οικείοι τους, παραμένουν σε κατ’ οίκον περιορισμό ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.).

5. Εάν ένας/μια μαθητής/τρια εκδηλώσει συμπτώματα που μπορεί να εμφανιστούν σε παιδί με λοίμωξη COVID-19, εκτός του χώρου του σχολείου, παραμένει στο σπίτι και ειδοποιείται η σχολική μονάδα με ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων.

Ο/Η μαθητής/τρια που είναι επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19 πρέπει να απομακρύνεται από το σχολείο και να παραμένει σε απομόνωση για τουλάχιστον πέντε (5) ημέρες από την ημέρα του θετικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου. Κατά τη διάρκεια της απομόνωσης, ο/η μαθητής/τρια επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19 πρέπει να απέχει και από όλες τις εξωσχολικές δραστηριότητες (π.χ. φροντιστήριο, ξένες γλώσσες, αθλητισμός).

6. Ο μαθητής/τρια μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο μετά την παρέλευση τουλάχιστον πέντε (5) ημερών απομόνωσης, εάν δεν υπάρχουν συμπτώματα ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο βελτιώνονται με πλήρη υποχώρηση του πυρετού για ένα 24ωρο χωρίς την χρήση αντιπυρετικών, υπό τις εξής προϋποθέσεις:
α) Οι μαθητές/τριες εφόσον την έκτη μέρα ο αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) είναι αρνητικός.
β) Οι μαθητές άνω των 12 ετών, υποχρεωτικά για τουλάχιστον πέντε (5) ημέρες ακόμα χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (N95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα.

Εάν μετά την παρέλευση του πενθημέρου ο αυτοδιαγνωστικός έλεγχος νόσησης (self test) είναι θετικός ή συνεχίζει ο πυρετός χωρίς άλλα συμπτώματα η απομόνωση εντός οικίας παρατείνεται.

Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες στο σχετικό ΦΕΚ.

 

Η Διευθύντρια
Καλαμάρη Βασιλική